۱۰ اپلیکیشن کاملاً کاربردی که هر کاربر اندروید در ایران به آنها نیاز دارد!

۱۰ اپلیکیشن کاملاً کاربردی که هر کاربر اندروید در ایران به آنها نیاز دارد!

در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های ابزاری برای گوشی های اندروید را معرفی کنیم. که تمام الزامات برنامه های ابزاری برای دستگاه اندروید را فراهم می آورند. این ۱۰ اپلیکیشن نتیجه ۷ سال تجربه در استفاده از گوشی اندروید هستند.

۱-برنامه Clean Master

این برنامه؛ یک اپلیکیشن ابزاری فوق العاده است و می تواند گوشی شما را از ویروس ها و برنامه های مخرب حفظ کند. این برنامه یک گروه از اپلیکیشن ها از جمله: قفل کننده برنامه ها، پاک کننده حافظه، تقویت کننده سی پی یو؛ آنتی ویروس و… است. ما به آسانی می توانیم برنامه های خصوصی مان مانند واتس آپ، فیسبوک، پیام ها و مخاطبین را قفل بکنیم تا به این ترتیب امنیت گوشی مان را افزایش دهیم.

این برنامه همچنین یک ویژگی مدیریت آغازگر خودکار ارائه می دهد و می تواند شروع به کار کردن اپیلیکیشن ها را کنترل کند. همچنین یک آیتم از بین برنده وظایف دارد که تمامی کارهایی را که باعث می شود دستگاه مان آهسته تر کار بکند را متوقف کرده و از بین می برد. تقریباً ۲۰۰ میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند.

۲- مترجم گوگل Google translate

مترجم گوگل یک برنامه اندروید فوق العاده است که در دسته برنامه های ابزاری قرار می گیرد. با این نرم افزار می توانیم هر لغت به هر زبانی را به زبان مد نظر مان ترجمه کنیم. می توانیم ۹۰ زبان را با تایپ کردن ترجمه کنیم. همچنین کاربران می توانند با استفاده از دوربین، نوشته مورد نظرشان را به زبان دلخواه ترجمه کنند. برای این ویژگی ۲۶ ترجمه وجود دارد. ما همچنین می توانیم بسته زبان را دانلود کنیم تا در صورت عدم وجود اینترنت در حالت آفلاین بتوانیم از آن استفاده کنیم. تقریباً ۲۰۰ میلیون کاربر این نرم افزار را نصب کرده اند.

۳- جعبه ابزار اندروید (برنامه ایرانی)

این برنامه یک اپلیکیشن ابزاری اندروید است که برای ما گروهی از ابزارها را گرد هم آورده است که روزانه از آنها استفاده می کنیم. این برنامه از ۳۳ ابزار متفاوت مانند اسکنر کد، دید در شب، ماشین حساب، قطب نما، دما سنج، خط کش؛ باتری سنج و غیره پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن در واقع یک برنامه بسیار سبک است و رابط کاربری آن بسیار ساده است. این برنامه ابزارهایی برای موقعیت های متفاوت فراهم کرده است. معمولاً این ابزار در تمام گوشی های هوشمند پیدا نمی شود. تقریباً ۵ میلیون کاربر این نرم افزار را نصب کرده اند.

۴- چراغ قوه LED فوق روشن Super Bright LED Torch

این ابزار فوق العاده برای گوشی های اندروید؛ تلفن همراه ما را به یک چراغ قوه LED تبدیل می کند. ما می توانیم به آسانی با دکمه کنترل روشن/خاموش از مزایای این برنامه بیشترین استفاده را ببریم. تلفن های هوشمند قدیمی تر، چراغ قوه داخلی نداشتند از این رو این برنامه بهترین انتخاب برای تبدیل کردن گوشی های قدیمی به یک چراغ قوه قوی می باشد. همچنین می توانیم از حالت چشمک زن آنها نیز استفاده کنیم و حتی فرکانس چشمک زدن آن را می توانیم تنظیم کنیم. تقریباً ۲۰۰ میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند.

۵- اسکنر کد QR Droid

این یکی دیگر از برنامه های کاربردی محبوب اندروید است که تلفن ما را به اسکنر بارکد QR تبدیل می کند. و می توانیم به راحتی کد را از دوربین اسکن کنیم یا می توانیم تصویری را برای اسکن کردن کد وارد کنیم. ما به راحتی می توانیم کد QR را اسکن کرده و به راحتی برای دوستان خود ارسال کنیم. این برنامه همچنین ویجت هایی را برای کمک بیشتر به این برنامه فراهم آورده است. تقریبا ۱۰۰ میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند.

۶- برنامه Google keep

بهترین برنامه برای یادداشت برداری اندروید با محیطی بسیار زیباست. این نرم افزار سبک طراحی شده توسط شرکت گوگل به شما امکانات مختلفی از جمله یادداشت برداری و اعلان گذاشتن برای یادداشت ها، دست نویسی یادداشت ها و … ارائه می کند. این برنامه را حتما دانلود کنید. 

۷- برنامه Phone Doctor plus

این برنامه گزینه خوبی برای حفظ سلامت تلفن مان است. این اپلیکیشن ۳۰ تست سخت افزاری را برای بررسی وضعیت سخت افزارهایی مانند GPS ، دوربین ، سرعت CPU ، حافظه ، باتری و موارد دیگر ارائه می دهد. این برنامه یک پیش بینی هوشمند و دقیق از عمر باتری را ارائه می دهد و تمام وظایفی که باتری را تخلیه می کنند؛ متوقف می نماید. همچنین می توانیم به طور روزانه و ماهانه بر استفاده از داده های خود نظارت کنیم. تقریباً ۰٫۵ میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند.

۸- ماشین حساب علمی

این یکی دیگر از بهترین برنامه های کاربردی اندروید برای دانشجویان و مهندسین است. به طور معمول همه تلفن های هوشمند برای محاسبه ساده، ماشین حساب عادی ارائه می دهند. ما نمی توانیم مقادیر لگاریتم، کمیت های زاویه ای مانند سینوس، کسینوس و غیره را محاسبه کنیم. این برنامه می تواند تمام مقادیر علمی مانند زاویه ها ، لگاریتم، mode ، زیر رادیکال و غیره را محاسبه کند.

۹- نرم افزار Snapseed

این نرم افزار که اخیرا به کمپانی گوگل واگذار شده است بهترین برنامه فتوشاپ گوشی های اندروید است. در ویرایش و افکت دادن به عکس ها بخصوص برای اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به کارتان خواهد آمد.

۱۰- اپلیکیشن ایرانی آپ

با این نرم افزار بسیار کاربردی تقریبا همه کارهای بانکی خود را در گوشی تان می توانید انجام دهید. از کارت به کارت (هرچند سقف روزانه آن یک میلیون تومان است) تا پرداخت راحت قبوض، مانده حساب و … از طریق این برنامه می توانید حتی با وارد کردن شماره تماس افراد، شماره حسابشان را پیدا کنید!

تبلیغات

گزارش مشکل

انتشار: 20 شهریور، 1400    /    بازدید: 264